ワンコイン無料お試し添削を受けました。

以前の日記に書いた
リバティライティングラボ」さんへ
お金をいきなり振り込むことへの不安や、さまざまな質問を
送ったところ、とても丁寧で、良心的なお返事がいただけました。
ワンコイン無料お試し添削が、1回受けられると言うので、
受けてみました。


私のぐちゃぐちゃな英文がきれいな英文に添削されて戻ってきました。
ときどき、ワンコイン添削を利用して英語日記を書いてみようと思います。

英語日記(エッセイ)

I like writing very much.I always write in Japanese.
I tried writing in English for the first time today.
I also like movies very much.
I watch all kinds of movies,but I dislike horror movies.
I'd like to see one hundred movies this year.
The best movie this year is "Butterfly Effect".
It is about a man who changes the world in the past.
He goes back to his past and he changes the world.
This movie is very shocking.I was excited.
I will never forget this movie.The ending is very sad,but happy.
This fact makes this movie defferent from other movies.
I like this movie's endeing very much.